Wednesday, August 19, 2009

Arrival in blogger town




Dari dulu aku asik berhijrah jer (webpage ker webpage)..kejap myspace, then flickr, pastu facebook, deviantart la, banyak lagi lew..Tapi tak pernah nak stay lama kat sumer tempat tu..Guess I still havent find a place where i truly belong..Tengah2 merantau ader jugak dengar banyak citer pasal satu tempat baru ni..Tempat yg kiter bleh jadi ape jer yang kiter nak..Bunyi cam best, so hari nih mula la 'adventure' aku ker blogger town..


Banyak benda lalu kat fikiran, camne nak mula 'life' kat tempat baru tu..camne agaknye tempat tu..camne orang2 kat situ..boleh ker tak aku sesuai kan diri..takpe lew..zz..tunggu je la..zz..dah sampai nanti...zzzzzZ..and finally aku sampai..






Whoaa! Tempat ni besar..! Mula dah nervous nih..camne nak start idup baru kat sini?? Aku tak kenal sesaper pun kat sini..Tapi dalam2 nervous tu ader gak rase excited..sebab member2 cakap kat sini aku boleh jadi aper2 aku nak..Anything is possible in blogger town..Yea! Baru jer nak start seronok, tetibe rase cam tak sedap ati..aku pusing kpale..waaa! saper nih!?


-to be continued-

1 comment: