Thursday, August 20, 2009

The Red Panda




Sampai2 jer, aku kene kacau ngan sorang mamat nih.."kau baru kat sini kan? aku Panda Merah" dier pun bagitau yang dier nih dah lama duk kat blogger town..boleh kata dier 'pegang' tempat ni la..rasenye dier famous kat sini~ gi lah check blog dier kat sipandamerah.blogspot

Dier cakap dier tengah jalan2 tengok keadaan town..pastu tetibe dier keluarkan flier rumah sewa plak..adeh..aku macam tak sure so aku cakap aku pikirkan dulu..baru jer dua tiga tapak tetibe kaki aku rase berat. "Tolong laa! kitorg tak cukup duit nak bayar duit sewa."




Rupanya Panda Merah nih tengah sibuk carik housemate. Aku pun takde tempat nak tinggal. So finally aku setuju~ skarang bleh la start idup kat tempat baru nih..aku dh mule selesa pun ^__^




1 comment:

  1. wtf?!!!
    bkan aku jer yg nak ko duk skali kan~
    malu dow~~~~

    ReplyDelete